ארונות אמבטיה כפריים

ארונות אמבטיה כפריים

מהם המאפיינים של עיצוב כפרי? איזה יתרונות יש לשילוב סגנון העיצוב הזה בחדרי אמבטיה? כל כמה זמן מחליפים ארונות בחדרים רטובים?

העיצוב הכפרי נחשב לאחד הסגנונות המבוקשים ביותר בקרב אדריכלים ומעצבי פנים. במקביל, גם בעלי בתים פרטיים מבינים כיום את הערך המוסף והיתרונות של סגנון העיצוב הזה בהשוואה לאלטרנטיבות. עם זאת, מי שבוחר לשלב את סגנון העיצוב הכפרי בתוך חלל הפנים של הבית נדרש להפריד בין החדרים השונים. מטבע הדברים, סגנון עיצוב כפרי במטבח לא ייראה כמו עיצוב כפרי בסלון, בחדרי שינה או באמבטיה. כאן נכנסים לתמונה היתרונות של ארונות אמבטיה כפריים עם המאפיינים המיוחדים שלהם.

לעיצוב הכפרי יש בית חדש

נציגי לוי אמבט ישמחו להראות לך קטלוג עדכני ויוקרתי של ארונות אמבטיה כפריים. אצלנו עומדות לרשותך שתי מחלקות ורמת הגימור גבוהה ביותר. כל שעליך לעשות הוא לתאם פגישה עם אחד הנציגים שלנו ולהגיע למחלקת "ארונות בהזמנה אישית" או למחלקת "ארונות במלאי בשיטת שלם וקח" כדי לשדרג בהקדם את החדר הכי חשוב בבית!

מאפיינים של סגנון עיצוב כפרי

בסגנון עיצוב כפרי מעדיפים את העץ על פני המתכת, הזכוכית והאלומיניום. הנחת המוצא מאחורי סגנון עיצוב כפרי היא שבעזרת העץ אפשר להעביר מסר של חמימות ומשפחתיות, מה גם שמבחינה פרקטית הוא נחשב אמין וחזק יותר. יתרה על כך, בסגנון עיצוב כפרי שמים דגש על התאמה אישית ובוחרים בקפידה עץ חזק שיהיה קל לניקוי ותחזוקה. בהמשך, מוצרי העץ שמשמשים לסגנון העיצוב הכפרי קובעים את האווירה בחלל הפנים של הבית בכלל ובחדרי אמבטיה בפרט.

למה לבחור ארונות אמבטיה כפריים?

ארונות שמעוצבים בסגנון כפרי מתכתבים בצורה מדויקת עם התכונות של חדרי אמבטיה. קודם כל, העץ אידיאלי לחדרי אמבטיה כי הוא עמיד בפני בלאי ושחיקה ולא סופג את הנזקים של הרטיבות והלחות. יתרה על כך, בעזרת סגנון עיצוב כפרי ניתן לשדרג חדרי אמבטיה ישנים בלי להחליף את הכלים הסניטריים או להיכנס לשיפוץ יקר. אם מעוניינים בכך, אפשר גם לעצב ארונות בהתאמה אישית לפני השכרה או מכירה של הנכס וכהשקעה משתלמת לכל דבר ועניין.

תדירות החלפת ארונות באמבטיה

סגנון העיצוב הכפרי שבו העץ נבחר בהתאמה מיוחדת לתכונות של חדרי אמבטיה חוסך בהוצאות. החיסכון בהוצאות נובע מעצם העובדה שבעזרת העץ ניתן לצמצם את תדירות החלפת הארונות, גם בחדרי אמבטיה של משפחות עם ילדים ותינוקות.

מכניסים את הכפר לאמבטיה שלך

בקטלוג של לוי אמבט מחכים לך ארונות מעץ סנדוויץ' וחזית MDF ירוק מיוחד לחדרים רטובים. כמו כן, את הכיור אפשר להתאים לחדר האמבטיה שלך מחרס או משטח בוצ'ר ונשמח להרכיב עבורך צירים ומסילות לטריקה שקטה. כעת רק נותר ליצור קשר עם נציגינו ולהתרשם ממגוון ארונות אמבטיה כפריים ואיכותיים.

Skip to content