ארונות אמבטיה תלויים משטח כיור

ארונות אמבטיה תלויים

ארונות אמבטיה תלויים – משטח כיור

רוצים חדר אמבטיה נוח ומעוצב שבו ארונות האמבטיה לא נרטבים ולא מקשים על השטיפה? ארונות אמבטיה תלויים הם הפתרון עבורכם. באמצעות ארונות אמבטיה תלויים תוכלו לקבל עיצוב יפה ומיוחד לחדר האמבטיה שלכם. התאמה נכונה של עיצוב הארונות, גודל ומיקום יגרמו לאווירה נוחה ומרגיעה כפי שצריך להיות בחדר האמבטיה.

למפרט מלא לחצו על הארון המבוקש

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1062

2,350.00

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1060

2,350.00

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1062

2,350.00

ארון אמבטיה 55 ס"מ

ארון אמבטיה דגם אלון 1060

2,350.00

קטגוריות נוספות

ארונות אמבטיה תלויים משטח כיור
ארונות אמבטיה תלויים משטח כיור
ארונות אמבטיה תלויים משטח כיור

מהם ארונות אמבטיה תלויים?

ארונות אמבטיה תלויים הינם ארונות אשר תלויים על קיר האמבטיה. ארונות אלה נראים כמו תכשיט ומוסיפים רבות לחדר האמבטיה. את ארונות האמבטיה התלויים ניתן להתאים לסגנון חדר האמבטיה וכן לריצוף האמבטיה, כך שהם משתלבים כחלק בלתי נפרד מחדר האמבטיה. אם ארונות האמבטיה התלויים ניתן לנצל את חלל האמבטיה ואף לקבל משטחי אחסון נרחבים בנוסף לכך השהות באמבטיה מפנקת יותר, האמבטיה מסודרת ואסתטית יותר.

למה כדאי לכם לבחור ארונות אמבטיה תלויים?

אם אתם מתכננים להחליף את ארונות האמבטיה שלכם, כדאי שתחשבו על ארונות אמבטיה תלויים. עם ארונות אמבטיה תלויים תוכלו לקבל עיצוב מודרני בהתאם לצרכים האישיים שלכם ואף לקבל עיצוב נקי במגוון סגנונות, צבעים וגימורים שונים. מעבר לכך תוכלו להוסיף מוצרים נלווים כגון: ברזים לאמבטיה, כיור לאמבטיה, אסלה ועוד אשר משתלבים יפה עם ארונות האמבטיה.

ארונות אמבטיה חלק בלתי נפרד מעיצוב חדר האמבטיה

לארונות האמבטיה חשיבות רבה בעיצוב הכללי של חלל האמבטיה. ארונות אלה משפיעות על העיצוב עצמו וכן גורמים לאווירה נעימה ומפנקת. אך שמעצבים את חדר האמבטיה יש להתאים את ארונות האמבטיה לסגנון העיצוב בחדר זה כולל אביזרים נוספים כגון: כיור לאמבטיה, ברזים ועוד.

יתרונות ארונות אמבטיה תלויים

רוצים להחליף את ארון האמבטיה לארון אמבטיה תלוי? כדאי שתדע שלארון אמבטיה יתרונות רבים על פני סוגי ארונות אחרים. ארונות האמבטיה התלויים קלים לניקוי מאשר ארונות האמבטיה הרגילים. בארונות אלה אין הצטברות של לכלוך ואבק. עם ארונות האמבטיה ניתן למצוא בקלות חפצים. בנוסף לכך, ארונות אלה משאירים שטח נרחב באמבטיה, כך שהארונות מנוצלים בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך, באמצעות ארונות האמבטיה התלויים אין טפטופים, סתימות בכיור, עובש.

ארונות אמבטיה תלויים קונים בלוי אמבט

עומדים לקנות ארונות אמבטיה חדשים? כדאי שתנסו ארונות אמבטיה תלויים. עם ארונות אלה תוכלו לחסוך בשטח אחסון נרחב באמבטיה ואף לנצל אותו בצורה הטובה ביותר. מעבר לכך תוכלו להימנע מטפטופים, סתימות בכיור ואף מקרי עובש. בלוי אמבט תמצאו מגוון נרחב של ארונות תלויים במגוון צבעים, סגנונות ודגמים.

להצעת מחיר לארונות אמבטיה תלויים, התקשרו עוד היום ללוי אמבט בטלפון 03-9710133050-5555430.

ארונות מקלחת תלויים