ארונות אמבטיה מודרנים

ארונות אמבטיה מודרנים

מהו סגנון עיצוב מודרני ומה מיוחד בו? למה העיצוב המודרני מתאים בין היתר גם עבור חדרי אמבטיה? כיצד מעצבים ארונות בסגנון מודרני?

בסגנון עיצוב מודרני מציבים את הפרקטיקה והיעילות בראש סדר העדיפויות. המשמעות היא שמדובר בסגנון פונקציונאלי ובשימוש בחומרי גלם עמידים, חזקים וגם קלים לניקיון ולתחזוקה. בין היתר, את המאפיינים של סגנון עיצוב מודרני כבר אפשר למצוא בסוגים שונים של רהיטים ובהתאמה ספציפית לחדרי הבית. זו הסיבה לתכונות המיוחדות של ארונות אמבטיה מודרניים ולהבדלים ביניהם לבין פתרונות אחסון אחרים בחדרים רטובים כמו מקלחת, שירותים וחדרי שירות.

הסגנון המודרני מועדף עליך? הגעת למקום הנכון

נציגי לוי אמבט ישמחו לחשוף בפניך קטלוג מודרני ומגוון של ארונות אמבטיה ואביזרים משלימים. בין אם ברצונך לרכוש ארונות אמבט איכותיים, כיורים, מראות, ברזים וארונות שירות – הגעת למקום הנכון. כמו כן, לנו יש שתי מחלקות שחוסכות לך זמן וכסף: גם מחלקה להזמנת ארונות בעיצוב אישי וגם מחלקה שבה מחכים לך רהיטים במלאי ובשיטת "שלם וקח".

הייחודיות של סגנון עיצוב מודרני

לדעת רבים, סגנון עיצוב מודרני מתכתב עם המאפיינים של אורח החיים במאה ה-21. בעידן שבו היעילות היא זו שמתווה את הדרך אין כמו ארונות חכמים ומעוצבים על מנת לנצל כל רגע פנוי. בנוסף, רק בזכות סגנון העיצוב המודרני אפשר לגוון את האווירה בחדרי אמבטיה ושירותים ולשדרג אותם בהוצאה קטנה יחסית. זו הייחודיות של סגנון העיצוב המודרני ובכך הוא שונה מסגנונות שקדמו לו מבחינה כרונולוגית.

עיצוב ארונות אמבטיה מודרניים

סגנון עיצוב מודרני מתאים לחדרי אמבטיה כי מטבע הדברים מדובר בחללים יחסית קטנים. בניגוד לסלון שבו טווח אפשרויות העיצוב הוא כמעט אינסופי, חדרי האמבטיה חייבים להיות מעוצבים בקפידה ויש משמעות גדולה לפתרונות האחסון שנבחר לשלב בתוכם. כמו כן, חדרי האמבטיה ייחודיים באופי השימוש בהם: הם משמשים גם הורים וגם ילדים ולכן העיצוב שלהם צריך להיות נגיש, מעשי ובטיחותי.

חומרי גלם לעיצוב בסגנון מודרני

את המפרט הטכני של סגנון עיצוב מודרני ניתן לזהות בעיקר בעזרת מוצרי הפרזול שבהם משתמשים. בכל הנוגע לארונות אמבטיה, הפרזול המודרני נשען על שימוש בצירים חזקים ומסילות לטריקה שקטה. האפשרות לסגור את הארונות באופן הרמטי ובשקט היא בדיוק מה שמעצבים שמאמינים בסגנון המודרני מחפשים. בעלי בתים ואנשים פרטיים מתרגלים מהר מאוד למפרט של ארונות אמבטיה מודרניים וליתרונות של טריקה שקטה. יתרה מזאת, לקוחותינו נהנים גם מ-MDF המותאם במיוחד לחדרים רטובים, כיורים ומשטחים ברמת הגימור הגבוהה ביותר ועוד.

על סגנון עיצוב ואיכות לא מתפשרים

נציגי לוי אמבט ישמחו לענות על שאלות נוספות שאולי יש לך לגבי מאפיינים של סגנון עיצוב מודרני בכלל וארונות איכותיים, יוקרתיים ומשתלמים בפרט. אנו מחכים לך כבר עכשיו באתר עם קטלוג מרשים של ארונות אמבטיה מודרניים ונשמח לשמוע ממך כדי לצרף אותך לרשימת הלקוחות המרוצים.

Skip to content